آرشیو دی ماه 1401

ارائه كننده بهترين خدمات جرثقيل و بالابر در تهران

قیمت کرایه جرثقیل

۲ بازديد

قیمت اجاره جرثقیل در تهران:

قیمت اجاره جرثقیل در کنار ایمنی بالای این ابزارها یکی از مهمترین مسائل علاقه مندان به این تجهیزات می باشد. اهمیت این بحث ها به حدی است که شرکت های اجاره جرثقیل که می توانند این دو مزیت را در کنار هم ارائه دهند، بیشترین سهم مشتریان را تشکیل می دهند.


گاهی اوقات قیمت پایین اجاره جرثقیل به دلیل کیفیت این ماشین ها باعث کاهش ایمنی بار و حذف ضمانت های لازم برای این ماشین ها می شود. در حالی که هزینه استخدام جرثقیل زمانی ارزان و راحت است که بتوانید در کنار این تجهیزات معاینه فنی و بیمه نامه های لازم را از اپراتورها دریافت کنید. بنابراین، علاوه بر اینکه به فکر کاهش تعرفه اجاره جرثقیل انتخابی خود هستید، باید به تعهدات فنی، تخصصی و بیمه ای شرکت های ارائه دهنده این خدمات نیز توجه داشته باشید.

قیمت اجاره جرثقیل

جدول راهنمای درخواست قیمت اجاره انواع جرثقیل:


توجه جرثقیل های متحرک، کفی، بازوی بلند، بازویی و بسیاری مدل های دیگر تولید و به صحنه های کار ارسال شده است. بنابراین نمی توان قیمت اجاره جرثقیل اعلام شده برای یک مدل را با نمونه های دیگر مرتبط کرد. بلکه باید قیمت را دقیقا بر اساس مدل و تناژ خودرو تعیین کرد. به عنوان مثال در زیر نمونه ای از جدول را برای شما آورده ایم که راهنمای استعلام قیمت جرثقیل در تناژهای مختلف است.

قیمت کرایه جرثقی

نرخ روزانه اجاره جرثقیل:


موضوع مهم دیگر در این زمینه محاسبه نرخ اجاره جرثقیل بر اساس مدت زمان مورد نیاز است. البته همه پروژه ها بلند مدت نیستند و مدت زمان و ساعات کاری متفاوتی دارند. بنابراین، آنها به خدمات این ماشین های عظیم و کارآمد برای دوره های زمانی مختلف نیاز دارند. خوشبختانه نرخ اجاره جرثقیل روزانه کمترین هزینه ممکن را بر عهده صاحبان پروژه و مهندسان قرار می دهد. زیرا دوام یکی از معیارهای مهم و تاثیرگذار بر نرخ اجاره جرثقیل است.



بنابراین اگر برای یک روز به جرثقیل 15 تنی نیاز دارید، باید هزینه ای بسیار کمتر از یک ماه پرداخت کنید. زیرا با افزایش مدت زمان، هزینه اجاره جرثقیل نیز به همان نسبت افزایش می یابد. البته این سوال به ظرفیت جرثقیل، فاصله محل کار تا شرکت اجاره و شیفت کاری بستگی دارد. بنابراین، قیمت‌گذاری موضوعی تخصصی است که نیازمند کمک تیم‌های ماهر و حرفه‌ای است.


هزینه اجاره ماهانه جرثقیل بر چه اساس است؟



اگر به فکر استعلام قیمت اجاره جرثقیل برای مدت یک ماه هستید، باید بگوییم که این لیست قیمت بر اساس معیارهای مختلفی تهیه شده است. اگرچه آب و هوا تأثیر زیادی بر قیمت دارد، اما وزن بار و ارتفاع تحت پوشش نیز معیارهای مهمی در تعیین قیمت اجاره جرثقیل هستند.



زیرا با افزایش ارتفاع و وزن بار، جرثقیل قوی تری با ظرفیت بار بیشتر مورد نیاز است. به طوری که یک جرثقیل 15 تنی توانایی بارگیری اجسام 20 تنی را حتی در ارتفاعات بسیار بالا ندارد، ظرفیت 15 تنی آن بسیار کاهش می یابد. به این ترتیب برای تعیین قیمت اجاره جرثقیل، محدود کردن تنها به یک جزء صحیح نیست و نیاز به کمک کارشناسان و کارشناسان دارد.


تعرفه اجاره جرثقیل

هزینه اجاره جرثقیل سالانه چگونه محاسبه می شود؟


اکثر فعالان این حوزه معتقدند که هزینه مجوز جرثقیل شامل تخفیف های ویژه در صورت عقد قرارداد یک ساله می شود. به این ترتیب پروژه های بلندمدت می توانند در سایه این تخفیف ها از پرداخت هزینه های بالا و گزاف اجاره جرثقیل معاف شوند. با این هماهنگی بدون نگرانی این خودروها را اجاره کنید. اغلب شیفت کاری، شرکت اپراتور، مدل، سطح کارکرد دستگاه، وسعت کار و شرایط حاکم بر آن باعث می شود نرخ اجاره جرثقیل دستخوش تغییرات زیادی شود.

با این حال، هنگام تخمین، نرخ اجاره جرثقیل برای یک سال بسیار ارزان تر و معقول تر به نظر می رسد.


البته، نرخ اجاره جرثقیل ممکن است بسته به نوع تجارتی که این ماشین‌ها را برای آن می‌خرید (تخلیه تریلر، حمل کولر، بیل مکانیکی، ساخت سازه‌های خاص) متفاوت باشد. به همین منظور اتحادیه جرثقیل داران ایران اقدام به تهیه لیست قیمت مصوب برای شرکت ها نموده است.