اجاره ليفتراك 3 تن

ارائه كننده بهترين خدمات جرثقيل و بالابر در تهران

اجاره ليفتراك 3 تن

۴ بازديد

براي اين كه اجاره ليفتراك ۳ تن را انجام دهيم، در ابتدا لازم است تا با تمامي ليفتراك ها و همين طور كاربرد آن ها آشنا شويم. در اين مطلب جرثقيل تهران، نكاتي را در رابطه با كرايه ليفتراك ۳ تن براي شما درج كرده است، با ما همراه باشيد.

آشنايي با انواع ليفتراك هاي ۳ تن

ليفتراك هاي مختلفي امروزه طراحي و توليد شده اند كه هر كدام كارايي منحصر به فردي داشته و براي محيطي مشخص و انجام بار برداري و جا به جايي كالا، مورد استفاده قرار مي گيرند. بهتر است پيش از اين كه اقدام به اجاره ليفتراك ۳ تن كنيد، با انواع آن ها آشنا شويد.

ليفتراك ها، به طور كلي در سه دسته ديزلي، بنزيني، گاز و بنزيني و نيروي الكتريكي تقسيم بندي مي شوند.

ليفتراك هاي ديزلي براي استفاده در محيط هاي باز بسيار گزينه مناسبي مي باشد. چرا كه بخار اگزوز و ذرات ديزل در فضاي باز بهتر پراكنده مي شوند و مشكلات بهداشتي و زيست محيطي را با خود به همراه نخواهند داشت. هم چنين ليفتراك هاي ديزلي از ايمني بيش تري در محيط هاي باز برخوردار مي باشند.

ليفتراك هاي دوگانه سوز كه از دو سوخت بنزين و گاز براي فعاليت خود استفاده مي كنند، از قيمت مناسب تري برخوردار مي باشند. همين طور مي توان از آن ها در محيط هاي باز و بسته به راحتي استفاده نمود. موتور اين نوع از ليفتراك ها مشتقي از موتور دو گانه سوز در خودرو ها مي باشد. به همين خاطر قطعات آن ها نسبت به ساير ليفتراك ها، در دسترس تر مي باشد.

ليفتراك هاي برقي يا همان ليفتراك هاي الكتريكي، از آن جايي كه صرفا با نيروي الكتريكي كار مي كنند، كاملا با محيط زيست سازگاري دارند. هم چنين هيچ صدايي از خود توليد نمي كنند و هيچ گونه آلايندگي مضري ندارند. اين دسته از ليفتراك ها به دليل وزن سبكي كه دارند از باتري خود به عنوان وزنه تعادل استفاده مي كنند. البته لازم است بدانيد كه هزينه شارژ باتري ليفتراك هاي الكتريكي نسبت به ساير سوخت ها ارزان تر مي باشد.

انتخاب نوع ليفتراك ۳ تن براي هر پروژه چگونه است:

به طور معمول در زمان اجاره ليفتراك ۳ تن، بايد معيار ها و المان هاي مختلفي در پروژه مورد بررسي قرار بگيرد. به طور مثال اگر تصميم به كرايه ليفتراك ۳ تن داريد بايد ابتدا محيط را بررسي كنيد. چرا كه اگر تصميم داريد براي محيط كارگاهي مانند سوله اقدام به اجاره ليفتراك ۳ تن كنيد، بايد به سراغ مدل هاي الكتريكي و يا دوگانه سوز برويد. چرا كه مدل هاي ديزلي، همان طور كه پيش تر گفته شد، دود زيادي را از خود توليد مي كنند و براي محيط هاي سر بسته مناسب نمي باشند.

اجاره ليفتراك 3 تن

براي اجاره ليفتراك ۳ تن، كدام نوع ليفتراك را انتخاب كنيم؟

مشخصات ظاهري و فني ليفتراك ۳ تن:

  • داراي دكل سه مرحله اي
  • ارتفاع بالابري ۴٫۵ متر
  • موتور چهار سيلندر با تكنولوژي Ricardo انگليس
  • داراي شير كنترل بالابر و هيدروليك در جهت افزايش راندمان و راحتي راننده
  • داراي پنل جلويي براي اعلام اطلاعات كامل از وضعيت كاري دستگاه
  • فضاي مناسب در محدوده كابين براي راننده همراه با پروفيل هاي محكم براي حفظ ايمني راننده
  • داراي سيستم پيشرفته خارج كننده گيربكس از مدار حركت در زمان فعال سازي ترمز
  • مجهز به سيستم خنك كننده و داراي رادياتور آب و روغن براي كمك به پروانه موتور، گير بكس و موتور تا به صورت هم زمان خنك شوند.
  • فرمان تمام هيدروليك همراه با قابليت رگلاژ فرمان به وسيله اپراتور
  • داراي سيستم روشنايي كه شامل چراغ هاي جلو، چراغ هاي راهنما جلو و عقب، چراغ ترمز و چراغ و بوق و آژير دنده عقب مي باشد.
  • داراي اكسل فرمان دو تيكه با اتصال چهار شاخه

آيا ليفتراك اجاره اي ۳ تن توجيه اقتصادي دارد؟

اجاره ليفتراك ۳ تن، اغلب زماني نياز مي شود كه بخواهيم در محيط هاي كارگاهي مانند انبار و يا ساختمان سازي، كالا و يا بار را جا به جا كنيم و براي جا به جا نمودن بار نياز به ماشين آلاتي داشته باشيم كه بتوانند در ارتفاعات اين بار برداري را انجام دهند. اجاره ليفتراك ۳ تن مي تواند به دليل عدم نياز به نگهداري و مراقبت مداوم از دستگاه، كاملا مقرون به صرفه باشد. هم چنين شما ديگر مجبور نيستيد فردي را به عنوان راننده ليفتراك استخدام كنيد و حقوقي ثابت و مشخص شده براي او در نظر بگيريد. بلكه مي توانيد به كمك شركت هاي فعال در زمينه كرايه ليفتراك، اجاره ليفتراك سه تن را انجام دهيد.

اجاره ليفتراك 3 تن

آيا اجاره ليفتراك ۳ تن از صرفه اقتصادي برخوردار مي باشد؟

قيمت كرايه ليفتراك ۳ تن در تهران بر چه اساس مي باشد؟

معيار هاي مختلفي در زمان اجاره ليفتراك ۳ تن در نظر گرفته مي شوند. به طور مثال نوع ليفتراك مي تواند بر روي قيمت كرايه ليفتراك ۳ تن تاثير بگذارد. لازم به ذكر است كه پيش از اقدام به كرايه ليفتراك ۳ تن، تمامي جوانب را مورد بررسي  قرار دهيد. مثلا چه مدت زماني نياز به استفاده از ليفتراك اجاره اي داريد؟ قطعا مدت زماني كه مي خواهيد از ليفتراك اجاره شده استفاده كنيد، مي تواند بر روي قيمت اجاره ليفتراك ۳ تن تاثير بگذارد. هم چنين مي توانيد از مشاورين جرثقيل تهران در مورد شرايط و هزينه هاي اجاره ليفتراك ۳ تن سوالات خود را بپرسيد.

اجاره ليفتراك 3 تن

قيمت اجاره ليفتراك ۳ تن در تهران چه قدر است؟

مجموعه جرثقيل تهران و خدمات گسترده آن:

جرثقيل تهران، يكي از شركت هاي خدمات دهي در زمينه اجاره جرثقيل، اجاره ليفتراك ۳ تن، اجاره ميني بيل مكانيكي، كرايه بالابر، تريلي، كاميون، بابكت و… مي باشد. اين شركت تا به امروز توانسته است بر اساس نياز مشتريان و با به كار گيري مشاورين و كارشناسان كار بلد در زمينه استفاده از ماشين آلات صنعتي و سنگين، بهترين مشاوره را در زمينه اجاره و كرايه انواع آن ها بدهد. همين طور يكي از شناخته شده ترين مراكز براي اجاره انواع ليفتراك و جرثقيل مي باشد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.