اجاره بابكت

ارائه كننده بهترين خدمات جرثقيل و بالابر در تهران

اجاره بابكت

۳ بازديد

بابكت چيست؟ 

بابكت، به نوعي ميني لودر گفته مي شود كه بيش تر با نام بابكت شناخته شده است. اجاره بابكت، مي تواند در زمينه هاي مختلفي صورت بگيرد. چرا كه اين ميني لودر بسيار كاربردي بوده و به دليل اندازه جمع و جور و قدرت و سرعت بالايي كه دارد، قابليت استفاده در صنايع مختلف را دارا مي باشد.

از بابكت مي توان در صنايع مختلف مانند كشاورزي، راهسازي، ساختمان سازي، معدن و… استفاده نمود. هم چنين اين قابليت را دارا مي باشد تا به آن تجهيزات و وسايل مختلفي را متصل نمود و از آن براي انجام كار هاي مختلفي در پروژه هاي متفاوت استفاده كرد. بابكت ها به طور كلي داراي انواع مختلفي مي باشند كه هر كدام داراي خصوصيات و ويژگي هاي منحصر به فردي هستند.

اجاره بابكت

اجاره بابكت تضميني و بدون استرس

 تاريخچه اي كوتاه در مورد بابكت 

شركت بابكت كه با نام لاتين Bibcat Company شناخته مي شود، جزو به نام ترين شركت ها در زمينه ساخت تجهيزات سنگين ساخت و ساز و ماشين آلات ساختماني مي باشد. وسيله اي كه امروزه با نام بابكت شناخته شده است، در واقع حاصل خلاقيت دو برادر به نام هاي لوييس و سيريل كلر در آمريكا مي باشد.

در ابتدا لوييس و سيريل كلر، ايده اوليه ساخت اين ميني لودر را در سال هاي دهه ۵۰ ميلادي مطرح نمودند. اما اين ايده تا زماني كه سفارش ساخت آن را دريافت نكردند، بيش تر شبيه به يك پروژه شخصي بود.

پس از گذشت مدت زماني كم، آن ها توانستند اولين سفارش ساخت بابكت را دريافت كنند. اين دستگاه قابليت جا به جايي در محيط محدود انبار ها را دارا بود. در اين زمان بود كه آن ها تصميم گرفتند با جديت بيش تري بر روي ساخت اين دستگاه تمركز كنند.

پس از گذشت تقريبا ۶ هفته، دستگاه جديد آماده شد و توانست به درستي از عهده انتظارات صاحبان پروژه برآيد. خبر موفقيت اين دستگاه فوق العاده باعث شدن تا مديران شركت هاي ملرو (Melroe) به اين دستگاه علاقه خاصي پيدا كنند. شركت ملرو در ابتداي شروع به كار، با توليد تجهيزات پزشكي در سال ۱۹۴۷ فعاليت خود را آغاز نمود. اما پس از آن ساخت و توليد دستگاه هاي راهسازي كوچك را آغاز كرد. در سال هاي دهه ۵۰ ميلادي اين شركت توانست آوازه اي را در بازار كسب و كار آمريكا براي خود به دست آورد.

مشخصات انواع بابكت هاي اجاره اي و كاربرد هر كدام

پيش از اين كه اقدام به اجاره بابكت كنيد، بهتر است با انواع آن ها و كاربرد هر يك از بابكت هاي اجاره اي آشنا شويد. چرا كه اين لودر هاي كوچك كاربرد هاي زيادي در صنايع مختلف دارند. با ما همراه باشيد.

كاربرد اجاره بابكت در صنعت

به طور كلي مي توان در صنايع مختلفي اقدام به كرايه بابكت نمود. اين صنايع شامل صنايع دارويي، صنايع غذايي و… مي شود. هم چنين مي توان در صورت نياز در زمان انجام پروژه هاي عمراني مانند ساخت سوله در جهت انجام كار هاي گود برداري و حمل اجسام سنگين و كار هاي نگهداري و مرمت، اقدام به اجاره بابكت نمود.

كاربرد اجاره بابكت در ساختمان سازي

بابكت در ساختمان سازي كاربرد هاي گسترده اي دارد. به همين خاطر اغلب افرادي كه بر روي پروژه هاي ساختماني مشغول مي باشند، نياز به اجاره بابكت دارند. همين طور بايد ضوابط و محدوديت هاي زيادي را رعايت كنند كه بابكت ها با جثه كوچكي كه دارند و از وزن كمي كه برخوردار مي باشند، مناسب ترين گزينه به شمار مي آيند.

لازم است بدانيد كه در زمان اجاره بابكت براي انجام پروژه هاي ساختماني، نيازي به اخذ مجوز هاي مختلف از اداره راهنمايي و رانندگي و يا شهرداري نمي باشد. چرا كه اين ميني لودر هاي كارآمد، مي توانند براي كار به راحتي حركت كنند و نيازي به بستن كوچه و خيابان نيست.

يكي از مزاياي استفاده از بابكت اجاره اي در ساختمان سازي، چند منظوره بودن آن مي باشد. چرا كه پس از كرايه بابكت، مي توان تجهيزات و وسايل مختلفي را به آن متصل نمود و از يك بابكت به جاي چند وسيله نقليه استفاده كرد.

اجاره بابكت

مشخصات و ويژگي هاي انواع بابكت اجاره اي

كاربرد اجاره بابكت در دامداري

دامداري از ديگر صنايعي مي باشد كه مي توان در صورت نياز اقدام به كرايه بابكت نمود. بابكت ها آلايندگي و صداي كمي از خود توليد مي كنند. به همين خاطر گزينه مناسبي براي استفاده در دامداري به شمار مي آيند. چرا كه دام هايي كه در آن جا زندگي مي كنند، آسيب نخواهند ديد.

ايمني بالايي كه بابكت ها دارند، باعث مي شود تا آسيب و ضرري كه در زمان كار با آن ها، متوجه دام ها و حيوانات اهلي حاضر در دامداري نشود.

كاربرد كرايه بابكت در راهسازي

اجاره بابكت، يكي از كار هايي است كه در زمان راهسازي انجام مي شود. چرا كه بابكت ها به طور كلي از وزن كم و اندازه كوچكي برخوردار مي باشند. به همين خاطر سرعت و مقاومت آن ها، براي مهندسين راهسازي و كارفرما ها بسيار قابل توجه است.

يكي از مواردي كه در صنعت راهسازي نياز به بابكت اجاره اي دارد، باز كردن راه در زمان ريزش كوه و يا بارش برف شديد مي باشد. انواع بابكت ها به شكل هاي چرخ و زنجير طراحي شده اند تا بتوانند در تمامي شرايط آب و هوايي به خوبي مسئوليت هاي مختلفي را بر عهده بگيرند.

كاربرد اجاره بابكت در كشاورزي

كرايه بابكت، به طور معمول براي صنعت كشاورزي در زمينه جا به جايي محصولات، خاك، كلوخ، سنگ و ريختن آن ها در كاميون هاي حمل بار صورت مي پذيرد. هم چنين لازم است بدانيد كه مي توان تجهيزات مختلفي را به آن ها اضافه نمود تا براي كار هاي ديگر مانند سوراخ كردن و ايجاد حفره در زمين هاي كشاورزي، از آن ها استفاده كرد. ابعاد كوچك و همين طور وزن كمي كه بابكت ها از آن برخوردار مي باشند، باعث شده است تا كم ترين آسيب به سازه هاي كشاورزي و محصولات وارد شود.

كاربرد كرايه بابكت در معدن

صنعت معدن از ديگر صنايعي است كه قطع به يقين اجاره بابكت در آن صورت مي گيرد. شايد تصور كنيد كه به دليل جثه كوچكي كه دارند توانايي جا به جايي سنگ هاي بزرگ را ندارد، اما مهم ترين خصوصيت و ويژگي هاي اين لودر هاي كوچك، توان و ظرفيت چند برابري آن ها نسبت به وزن و سازه شان مي باشد.

بابكت ها اين قابليت را دارند تا در هر سطح و زميني به دليل سايز كوچكي كه دارند، كار كنند. آن ها مي توانند به سرعت انواع شن و ماسه و يا سنگ هاي بزرگ و كوچك حمل كنند و به داخل كاميون حمل بار منتقل نمايند. همين طور مي توانند در با داشتن تجهيزات لازم، حفر سوراخ در زمين را به خوبي انجام دهند.

قيمت كرايه بابكت در تهران چگونه محاسبه مي شود؟

قيمت اجاره بابكت در تهران، بر اساس چند مبنا و اصول مختلف صورت مي گيرد. از مهم ترين آن ها مي توانيم به تجهيزات اضافي كه به بابكت متصل مي شود، اشاره كنيم. البته لازم است بدانيد كه اين ميني لودر ها مدل هاي مختلفي دارند كه ممكن است هر كدام براي پروژه و انجام عملياتي مناسب باشند كه همين مسئله مي تواند بر روي هزينه اجاره بابكت تاثير بگذارد. بايد پيش از اين كه اقدام به كرايه بابكت كنيد، موارد مختلف مانند كارايي و انتظاراتي كه بابكت داريد را مشخص نماييد. در غير اين صورت در زمان انجام پروژه با مشكل مواجه خواهيد شد.

در صورتي كه مي خواهيد اقدام به اجاره انواع بابكت ها كنيد، بهتر است با مشاورين جرثقيل تهران مشورت نماييد تا مناسب ترين و كارآمد ترين آن ها را تهيه نماييد.

اجاره بابكت

هزينه و قيمت اجاره بابكت

آيا اجاره بابكت ارزش و صرفه اقتصادي دارد؟

بابكت ها، جزو ماشين آلات صنعتي محسوب مي شوند كه به دليل اندازه كم و همين طور وزن متعادلي كه دارند، كاربرد هاي مختلفي در صنايع متفاوت دارند كه از مهم ترين آن ها پيش تر نام برديم و توضيح داديم. به همين خاطر به دليل كاربردي بودن آن ها مي توان گفت كرايه بابكت ها مي تواند براي كارفرما صرفه اقتصادي داشته باشد. البته منوط به اين كه كارايي لازم را براي انجام پروژه و مسئوليت هايي كه به آن محول كرده ايد، داشته باشد.

مجموعه جرثقيل تهران و خدمات گسترده اين مجموعه

مجموعه جرثقيل تهران، يكي از شركت هاي اجاره جرثقيل و اجاره ساير ماشين آلات صنعتي مانند بالابر، ليفتراك، بابكت، ميني بيل، تريلي و كاميون مي باشد. اگر تصميم داريد هر يك از ماشين آلات نام برده شده را براي انجام عمليات و پروژه كرايه كنيد،، مي توانيد با مشاورين جرثقيل تهران در تماس باشيد.

تنوع در تناژ باري هر يك از موارد نام برده شده به همراه خدمات بي نظيري كه مجموعه جرثقيل تهران به مشتريان خود ارائه مي دهند، باعث شده است تا اين شركت يكي از شناخته شده ترين مراكز براي كرايه جرثقيل، كرايه بابكت، اجاره بالابر، تريلي، ميني بيل، كاميون و… شود.

اجاره بابكت

اجاره بابكت با مجموعه جرثقيل تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.